Voor T.

Zo nu en dan krijg ik een reactie van mensen die mijn blog komen lezen. Gelukkig zijn de reactie allemaal positief, bedankt aan hen die me een berichtje stuurden. Sommige mannen trekken meteen ook hun stoute schoenen aan en vragen om me te ontmoeten… mijn antwoord naar hen toe… is voor mij een weet (voor hen ook) en voor de rest, een raden...

Er is er één die zo vrij was me enkele details te geven van een fantasietje van hem. Het verhaal hieronder is dus een fantasie verhaal, er zit niets van waarheid in. Maar ik ga mijn best doen om mijn fantasie helemaal de vrije loop te laten. Ik hoop dat het je zinnen wat kan prikkelen T.


Cato is een bloedmooie dame van 35 en sinds haar scheiding gooide ze alle remmen los op gebied van mannen. Ze is er telkens weer op uit om mannen te gebruiken voor haar eigen genot. Cato heeft een drukke en veeleisende job met veel verantwoordelijkheid. Niemand van haar collega’s zou ooit denken dat een harde zakenvrouw als Cato zo passioneel en geil is.

Er is een openstaande vacature in Cato haar afdeling en vanmiddag komt er een kandidaat. Karl, 37 jaar oud. Hij heeft een boeiend cv en maakt grote kans op deze job. Karl stapt het kantoor van Cato binnen. Meteen valt hem op dat Cato een erg aantrekkelijke dame is die weet wat ze wil. Cato is ijzig en stelt concrete vragen over zijn werkverleden en toekomstvisie. Voor Cato is het snel duidelijk dat deze man de nodige capaciteiten bezit om de job volwaardig uit te voeren. Het is haar echter niet ontgaan dat Karl ook een heel knappe man is. Groot en sportief gebouwd. Ze voelt de zin door haar lichaam razen. Nog tijdens het gesprek doet ze een telefoon aan haar secretaresse om te melden dat ze tijdens dit gesprek niet gestoord wil worden.

Karl zet zijn gesprek rustig verder en heeft niets in de gaten van Cato haar geile opwelling. Cato zet zich wat achteruit in haar stoel en knoopt haar hemd losser. Haar blik naar Karl doet hem blozen. Hij weet het niet meteen te plaatsen en praat wat onwennig verder. Cato doet nog een knoopje los, haar rode bh is nu zichtbaar. Ook Karl voelt nu de spanning… Cato staat op en loopt om het bureau heen. Ze zet haar op het bureau voor Karl. Terwijl ze haar benen heel langzaam over mekaar kruist, ziet Karl de rode string tussen haar benen. Cato heeft mooie lange benen, onder haar mantelpakje draagt ze hoge sexy pumps.

Ze doet haar benen uit elkaar en zet 1 pump op Karl zijn knie. Hij heeft nu een mooi zicht op haar rode string. Cato maakt haar vingers nat en schuift ze langs haar string door om haar poesje te strelen en naar binnen te duwen. Ze trekt haar vingers terug, het kutsap parelt rond haar vingers, ze steekt ze uit naar Karl en zegt dat hij ze moet aflikken. Karl heeft al een tijdje een stevige bobbel in zijn broek en likt heel gewillig het kutsap van Cato haar vingers.

Karl staat op en wil Cato kussen. Hij krijgt echter geen toelating. “Ik ben je baas vanaf nu” zegt Cato “als deze job je lief is, dan gehoorzaam je mij, altijd!”. Karl gaat terug zitten. Hij is zo geil en wil haar liefst van al gewoon bespringen… Cato staat op en begint zich langzaam en sensueel uit te kleden, enkel haar hoge sexy pumps laat ze aan. Ze gaat terug op de bureau zitten en opent haar benen. Ze beveelt Karl om haar te likken. Zijn hoofd verdwijnt tussen haar benen en likt haar geil grotje. Cato haar lichaam kronkelt van genot. “Stop je vingers in me” roept ze hem toe. Terwijl zijn tong over haar klitje flitst, duwt hij zijn vingers zo diep mogelijk bij haar naar binnen. Cato ligt achterover op haar bureau en geniet volop van Karl zijn heerlijke tong. Ze voelt een orgasme opkomen en beveelt Karl om sneller en harder te gaan. Hij vingert haar nu heel hard en diep, zijn tong maakt wilde bewegingen. Hij voel de geile kut in zijn mond kronkelen en met een luide kreet komt Cato tot een orgasme.

Ze blijft zo even liggen. Karl doet opnieuw een poging om haar te kussen maar mag niet. “Ga zitten en doe je broek uit, ik wil dat je jezelf aftrekt voor mij” Een beetje onwennig maar nog steeds super geil doet Karl wat Cato hem vraagt. Cato kijkt naar de grote harde lul van Karl. Hij rukt zichzelf stevig af, terug denkend aan de zoete smaak van Cato haar geil kutje. Karl sluit zijn ogen, legt zijn hoofd wat achterover en spuit zijn zaad in dikke stralen over zijn buik. Cato knielt neer bij hem en likt elke druppel zaad op.

Ze doen beide hun kleren aan. Cato stapt naar hem toe, geeft hem een heerlijke tongzoen en zegt dat Karl zijn contract voor de job mag gaan tekenen bij de secretaresse. Vanaf dit moment krijgt Karl regelmatig het bevel om bij Cato te komen, zeer zelden gaat het tijdens deze vergaderingen over het werk…

Veel liefs van Cato aan T. x


Geen opmerkingen: