Voor S.

Stef leerde ik kennen via een dating site.
We stuurden elkaar enkele berichten en zijn al snel overgegaan naar MSN.
De gesprekken verliepen echt vlot. Stef heeft een goed gevoel voor humor en is iemand met mensenkennis, hij heeft diepgang en weet wat hij wil in het leven. Bovendien stralen de foto’s die ik van hem zag echte lust uit. Een knappe zelfzekere man.

We hebben vandaag afgesproken in een leuke en hippe taverne. Ik ben er om 21u en bestel alvast een Cava. De Cava loopt vlot naar binnen, vermoedelijk door de spanning van het wachten op Stef. Ik heb mezelf een strakke jeans aangetrokken en een uitdagend topje. De hoge en bijna sletterige hoge pumps maken het geheel af.

Plots voel ik een warme kus op mijn blote schouder, ik draai me rustig om en kijk recht in de mooie verleidelijke ogen van Stef. Hij komt naast me zitten en we bestellen twee Cava’s. Het geeft meteen een goed gevoel om bij Stef te zijn. Ik ben erg op mijn gemak en we hebben een leuk gesprek. We praten over van alles en nog wat maar relatief snel is het onderwerp seks. We praten over dingen die we graag doen in bed, fantasietjes die we nog willen verwezenlijken. We zitten ondertussen korter tegen mekaar en zo nu en dan raakt hij mijn hand of schouder aan. Iedere aanraking zorgt voor een tinteling door heel mijn lijf.

Als ik even later opsta om naar toilet te gaan zie ik Stef tevreden naar mijn kontje kijken. Op het toilet merk ik dat mijn kutje erg nat geworden is van Stef en de spannende verhaaltjes. Ik beslis om mijn slipje uit te doen. Ik stap terug naar Stef, geef hem een kus op zijn oor en zeg ‘alsjeblieft, deze is voor jou’ en druk mijn vochtig slipje in zijn hand. Met een charmante glimlach neemt hij het aan en stopt het subtiel weg. De toon van de avond is nu wel duidelijk gezet. Terwijl we verder genieten van de Cava, genieten we ook meer en meer van elkaar. Mijn benen staan kruislings tussen die van hem. Regelmatig geven we kussen op de mond. Mijn handen strelen zijn gezicht en dan weer eens over zijn been.

We kijken mekaar geil en vol verlangen aan. Hoog tijd om de rekening te vragen.
We wandelen samen naar buiten, hoe ver we zullen geraken met dit enorm verlangen naar mekaar weet niemand.

We wandelen voorbij enkele winkels en stoppen nu en dan om even wild van verlangen te kussen. Een beetje verder duiken we het portaaltje van een winkel in. Stef streelt mijn borsten, mijn handen tasten naar zijn kruis. Stevige paal, duidelijk te voelen door zijn broek heen. Ik maak zijn broek los en neem zijn mooi geschapen lid in mijn handen. Geil voorvocht is te voelen rond zijn eikel. Ik ga op mijn knieƫn voor hem zitten en neem zijn mooie en keiharde lul in mijn mond. Met mijn tong draai ik rond zijn eikel. Hij legt zijn hoofd achterover en geniet. Zijn handen strelen door mijn haren. Fluisterend zegt hij geile dingen tegen me, daar hou ik wel van.

Ik laat zijn lul diep tot in mijn keel glijden, tegen het kokhalzen aan. Zalig diep in en uit mijn mond. Mijn handen strelen zijn ballen. Aan de opgewonden kreunende geluiden is duidelijk dat Stef volop geniet. Hij wist natuurlijk al dat ik erg van pijpen hou, maar nu hij mijn mond rond zijn lul heeft weet hij het wel heel zeker. Ik blijf verder zuigen aan zijn zalige pik. Soms snel over zijn schacht met mijn tong, dan weer heel diep naar binnen tot in mijn keel. Ik wil zijn zaad in mijn mond voelen spuiten. Zijn geil sap over mijn tong. Ik verhoog het tempo en ritmisch gaat zijn lul in en uit mijn mondje. Stef’s gekreun en ademhaling versnellen. Hij ontspant en zegt dat hij mijn mondje gaat vol spuiten. Enkele seconden later spuit zijn warme zaad in mijn mond tot vanachter in mijn keel. Ik geniet van zijn orgasme en slik meteen al zijn heerlijk vocht door.

We trekken onze kleren terug goed, glimlachen naar mekaar. Ik fluister in zijn oor ‘jou laat ik nog niet gaan vandaag’. We wandelen verder en hebben toch wel zin in nog een Cava’tje. Een eindje verderop zet ik me met mijn drijfnatte sliploze kut op een kruk, Stef met een geil gezichtje naast me.

Zijn Stef en Cato na deze Cava naar huis gegaan of gebeurde er nog iets spannend?
S. zeg jij het me…

Heerlijke kus op je zachte mond,
Cato xxx



Geen opmerkingen: