Ilse & Bart

Ilse en Bart, zij is 37 en hij is 39. Twee heel leuke, sympathieke en sociale mensen. Meteen bij onze eerste ontmoeting bij ons thuis klikt het goed. We openen een flesje witte wijn en de sfeer zit goed. Ilse is een iemand die erg graag knuffelt en de echtgenoot streelt haar zachtjes. Ze geniet ervan. Bart is eerder een rustig en stil iemand. Ik zit naast hem en knuffel wat met hem.

Een tijd later gaan we naar onze slaapkamer. Ilse heeft mooie, grote borsten. De echtgenoot kust haar naakte lichaam. Ik kus met Bart en hij streelt mijn borsten. Ik voel zijn erectie tegen mijn onderbuik. Ik ga tussen zijn benen liggen en geef zachte kusjes over zijn harde lul en ballen. De echtgenoot ligt tussen Ilse haar benen en likt haar kutje. Ilse kronkelt hevig. Ik neem Bart zijn lul in mijn mond en pijp hem. Blijkbaar doe ik het goed want Bart geeft meteen een kerm van genot. Tja, pijpen doe ik graag en dat zal zeker merkbaar zijn!

Ondertussen is de echtgenoot Ilse nog steeds aan het likken, zijn vingers zitten diep ik haar en stoten tegen haar G-plek. Ilse zit tegen haar hoogtepunt, de echtgenoot versnelt zijn tempo en de druk. Ilse haar lichaam kronkelt en schokt. Tijdens het klaarkomen ejaculeert ze hevig, ze spuit werkelijk alle kanten uit. Iedereen verschiet er een beetje van want dit had ze nooit eerder. Ze had duidelijk een super goed orgasme en is nu helemaal geil en heet.

Ze draait zich op haar knieën en de echtgenoot begint haar langs achter te neuken. Door de hevige ejaculatie die ze net had is haar poesje kletsnat. Soppende geluidjes vullen de kamer.

Bart heeft aan dat ik moet stoppen met pijpen, hij krijgt het te moeilijk en wil natuurlijk nog niet klaarkomen. Ik leg me op mijn rug en hij likt me. Twee vingers duwt hij naar binnen. Dit valt me wat tegen, hij kan er niet zo veel van en ik heb moeite om te genieten. Ik geef aan te willen neuken. Hij draait zich op zijn rug en ik ga over hem zitten, zijn pik schuift langzaam bij me naar binnen. Ik beweeg goed op en neer en laat me telkens zo diep mogelijk terug zakken, ik wil zijn lul diep in me voelen.

De echtgenoot trekt zijn lul plots terug en stopt zijn vingers bij Ilse naar binnen, hij vingert haar G-plek stevig en hard. Enkele minuten later roept Ilse dat ze gaat klaarkomen. Opnieuw spuiten er ganse ladingen uit haar kutje naar buiten. Ze is in de zevende hemel!

Beetje jammer voor mij want Bart neemt geen enkel initiatief en geeft ook geen tempo aan. Maar ik ben zo geil dat het me niet echt kan schelen en ik laat me helemaal gaan. Ik neuk hem dus eigenlijk. Ik sta recht van het bed en buk me voorover. Ik wil dat hij me stevig langs achter neemt. Ik voel hem naar binnen stoten en ik druk mijn kont nog verder tegen hem aan. Hij neemt me vast bij mijn heupen en stoot lekker door. Ik vinger ondertussen mijn klitje en voel een orgasme aankomen. Doordat ik sneller ga vingeren gaat Bart me ook sneller neuken, ook hij staat op klaarkomen. Enkele diepe en harde stoten later span ik mijn kutje helemaal op en een heerlijk orgasme raast door mijn lijf, gelijktijdig spuit Bart zijn lading sperma eruit.

De echtgenoot is ondertussen Ilse haar mondje aan het neuken. Ik merk dat het pijpen van Ilse de echtgenoot niet tot een orgasme zal brengen. Ze wisselen van positie, Ilse terug op haar knieën, de echtgenoot langs achter bij haar naar binnen.

Bart ligt rustig op bed na te genieten maar van naspel is geen sprake. Bart is echt een man van ‘erop en eraf’.

Ik focus me op de echtgenoot en begin hem te kussen terwijl hij Ilse stevig aan het neuken is. Ik merk dat een orgasme bij hem wat op zich laat wachten, de echtgenoot is gewoon aan mijn kutje met erg goed getrainde bekkenbodem spieren waardoor ik heel strak aanvoel. Na vorige partnerwissels vertelde hij me al dat de dames kun kutjes niet opspannen. Ik beslis om hem wat te stimuleren. Ik leg me op mijn rug en spreid mijn benen. Mijn klitje is nog steeds lekker hard. Ik wrijf lekker over mijn klit en speel met mijn borsten. De echtgenoot geniet ervan om me zo te zien met mezelf. Hij stopt zijn vingers in mijn kutje naar binnen terwijl hij Ilse hard en snel neukt. Ik kreun en voel een tweede orgasme opkomen. Terwijl zijn vingers diep in me zitten en zijn lul in Ilse haar kut kom ik een klaar. Meteen daarna spuit bij de echtgenoot een flinke lading zaad uit zijn lul.

We praten nog wat na met een glas wijn en eindigen zo een aangename avond. Nadien hebben we nog een tweede date met Ilse en Bart, maar na deze tweede date beslis ik om dit koppel niet meer te ontmoeten. Ilse mist duidelijk genegenheid en affectie bij Bart. De echtgenoot is alles wat Bart niet is en ze hecht haar te fel aan de echtgenoot. Op deze manier komen er wrijvingen natuurlijk gezien Bart amper aandacht geeft aan een vrouw.

Bij een partnerruil is het heel belangrijk dat iedereen zich goed voelt, in dit geval voelde ik me er niet goed bij. Door dit openlijk te bespreken met de echtgenoot en te stoppen met dit koppel te ontmoeten voorkom je barsten in je relatie. Praten, eerlijk zijn en respect voor elkaar zijn zo belangrijk!

Geen opmerkingen: