En toen ging het mis...

Enkele weken geleden leerde ik Miguel kennen op een feestje. We hadden mekaar de hele avond al in de gaten. Laat op de avond stapt hij naar me toe en begint een praatje. Zijn naam is Miguel, 28 jaar en hij werkt bij een security firma. Vandaar vermoedelijk zijn super getrainde en gespierde lichaam.

Na wat gebabbel en het opbouwen van de nodige spanning gaan we samen naar buiten. Op een pleintje verderop belanden we al kussend op de bank. We zijn beiden erg geil en vol zin. Ik knoop zijn broek los en begin hem te pijpen. Mijn hoofd beweegt snel op en neer, mijn lippen schuiven over zijn harde paal. Zijn handen schuiven onder mijn kleedje en zijn vingers voorbij mijn slipje. Ik ben zo vochtig dat er zonder probleem 2 vingers bij me naar binnen glijden. Ik sta recht en Miguel staat achter me. Ik buk voorover en hij schuift mijn kleedje naar boven, slipje aan de kant. Zijn pik stoot bij me naar binnen. Hij stoot meteen hard en diep door. Na een tijdje flink door te neuken beseffen we beide dat klaarkomen er bij hem niet meer inzit omwille van het te hoge alcohol gehalte in zijn bloed. We wisselen onze gsm nummers uit en gaan terug naar het feestje.

De dagen nadien gaan er spannende sms’jes over en weer. We beslissen om af te spreken. Op donderdag avond rij ik naar zijn thuis. Na wat kussen doen we elkaars kleren uit. Miguel komt op me liggen en duwt zijn lul bij me naar binnen. Regelmatig stopt hij om me te kussen maar vooral om wodka bij te schenken en te drinken. Het tempo dat hij die sterke drank naar binnen kapt verontrust me. Ik merk dat Miguel zijn houding aan het omslaan is. Hij begint te vertellen over zijn vorige relatie die afgesprongen is. Vrouwen zijn allemaal hetzelfde in zijn ogen. Ze liegen en bedriegen en zijn erop uit om mannen te kwetsen. Een mengeling van verdriet en agressie springt uit zijn ogen. Ik lig naakt onder hem en probeer hem te kalmeren. Dit gaat duidelijk de verkeerde kant uit… Hij blijft continue verder drinken. Plots loopt hij naar een doosje op de kast en brengt dat mee terug. Hij haalt er een zakje cocaïne uit en doet het open. Hij legt twee lijntjes op de salontafel en snuift deze weg. Nadien neemt hij nog een stevige slok wodka.

Ik moet hier weg en wel zo snel mogelijk… Het ziet er echter niet naar uit dat Miguel me zo maar laat gaan. Hij komt tegen me liggen en is afwisselend agressief dan slaat hij me op mijn wang en begint dan weer hard te huilen en legt zich op me neer. Hij valt met momenten wat in slaap en ik kruip langs hem uit. Dan schiet hij weer wakker en sleurt me terug op de zetel neer. Na een tijdje is zijn slaap wat dieper. Ik graai mijn kleren bij mekaar en loop naar de deur. Miguel komt me achterna maar is in een roes van drank en cocaïne. Ik blijf hem sussen dat alles goed is en dat hij nu gewoon even moet gaan slapen. Ik neem mijn autosleutels, stap in en vertrek.

Onderweg naar huis stromen de tranen over mijn wangen. Ik kan het allemaal niet vatten. Ik ben kwaad op mezelf en vies van mijn lichaam. Na mijn thuiskomst val ik in tranen tegen mijn man aan. Ik vertel het hele verhaal. Hij wil dat ik klacht neerleg, maar ik vind dit allemaal mijn eigen schuld. Liefst wil ik alles zo snel mogelijk vergeten… Ik ben een uur onder de douche gaan staan en toen in mijn bed gekropen. Na deze avond heb ik lang geen date meer gedaan maar ik wil mijn leven niet laten bepalen door een persoon als Miguel.

Ik vertel dit verhaal omdat ook dit een deel van mijn leven is. Dit is absoluut een heel pijnlijke ervaring geweest en ik wens het niemand toe. Besef dat wat je ook doet in je leven, dat je er 100% zeker van moet zijn dat de andere persoon het ook echt wil. Het gevoel van onmacht en gedwongen worden tot iets wat je niet wil is verschrikkelijk…

Geen opmerkingen: