Fantasie van de vrouw!

Onlangs kwam ik een enquête tegen met de meest voorkomende fantasieën die vrouwen hebben. Van sommige cijfers verschoot ik wel.


%
Fantasie
Aantal vrouwen
15.5%
Vrijen met een vrouw
847
13.6%
Met twee of meerdere mannen
744
9.8%
Vastgebonden worden
539
9.7%
Iets wat je nog nooit gedaan hebt, grenzen verleggen
533
8.7%
Gedwongen worden om seks te hebben
477
5.1%
Oraal bevredigd worden
277
4.7%
Lief, teder en romantisch avondje met veel aandacht en tijd voor elkaar
258
4.3%
Iets dat jij speciaal samen met je partner zou willen doen
234
3.9%
De onbekende bekende die je fantasie prikkelt
214
3.8%
In de openbare sauna laat je je gedachten de vrije loop
209
3.5%
Je heetste vrijpartij is op een publieke plaats
192
3.3%
Een spannende herinnering die je nu nog steeds doet warm worden
178
3.1%
Stiekem bekeken worden als je geen slipje aanhebt met een net te kort rokje
170
2.7%
De hoer spelen
148
2.5%
De ideale minnaar zonder gezicht die weet wat jij lekker vindt
136
2.2%
Toekijken naar een vrijend stel zonder gezien te worden
121
2.2%
Tantra en kamsutra
119
1.4%
Openlijk bekeken worden als danseres in nachtclub/peep-show
79

Ik vind het spijtig dat ‘Oraal bevredigd worden’ zo hoog in de lijst staat. Dit is in mijn ogen iets wat bij elke seksuele relatie moet horen en niet tot een fantasie…
Voor de rest zijn het in mijn ogen allemaal een beetje flauwe fantasieën. De meeste heb ik ondertussen reeds ervaren en anderen interesseren me eigenlijk niet.
Om dan toch te kiezen, zit mijn stem bij deze enquête bij ‘De hoer spelen’. Het klinkt razend lelijk om het zo te vernoemen, ik zou mijn fantasie eerder omschrijven als een decadente seksavond in een luxe hotel met jacuzzi, champagne en veel mannen en veel seks.

Wie weet schrijf ik mijn fantasie wel eens uit, wie weet beleef ik mijn fantasie nog ooit…


Geen opmerkingen: