Een lange, zwoele nacht...

Internet is echt mijn vriend, hij bracht me al tot tal van leuke mannen en deze keer bracht het me tot bij Julien. Een knappe blonde man van 41 uit Nederland.
Enkele weken geleden ontmoette ik Julien voor de eerste keer en gezien het wel klikt, komt hij vanavond weer.

Ik ga lekker in bad en doe een ultra kort jurkje aan, hold up panty’s en super hoge sexy schoentjes. Julien is aangenaam verrast en meteen blij dat ik hem zo een lekker welkom geef. We openen een flesje bubbels en zetten ons comfortabel in de zetel. Ik hou van gezelligheid en een leuk gesprek. Daar valt of staat alles mee.
Julien vraagt me of ik ooit XTC gebruikt heb en of het mij zou storen of hij het zou gebruiken vanavond. Ik heb er geen probleem mee dat hij het wil doen, zelf ga ik het niet proberen gezien ik geen flauw idee heb wat het met me zou doen.

Samen met wat bubbels neemt Julien een XTC tabletje. Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar wat zo een ding met je doet, maar daar kom ik straks wel achter.
We babbelen nog wat verder en Julien beslist om nog zo een tabletje te nemen. Ik drink verder aan mijn fles bubbels. De spanning is ondertussen wel te voelen. Ik sta op en meteen staat Julien tegen me aan en kust me vol op de mond. Ik kijk in zijn ogen en begin te beseffen wat XTC doet… het maakt Julien super geil!! Hij kan absoluut niet meer van mijn lijf blijven. We laten de gezellige zetel achter ons en kiezen voor de slaapkamer.

Julien kust me overal en doet mijn kleren uit, enkel de sexy hold up panty’s laat hij aan. Ik doe zijn kleren uit en voel zijn warme lichaam. Dat merkte ik vorige keer al, Julien heeft een heel warm lichaam, net een verwarming die tegen je aan ligt...
Julien is heel erg geil en in een mum van tijd maakt hij me al even geil!! We kussen stevig en onze handen glijden over mekaars naakte lichaam. Hij legt me op bed en geeft kusjes in mijn hals, over mijn borsten, buik en langzaam verder naar beneden. Mijn lichaam tintelt opgewonden. Julien zijn hoofd verdwijnt tussen mijn dijen en teder kust hij mijn ondertussen drijfnat kutje. Zalige likjes laten me zinderen van genot. Ik hou het niet meer uit en draai me onder Julien vandaan. Nu is het mijn beurt!

Julien ligt languit op het bed, ik zet me tussen zijn benen en neem zijn zalig grote pik in mijn handen. Ik streel over zijn eikel, rond de schacht en verder over zijn ballen. Dan zet ik mijn mond er stevig omheen en schuif ik zijn paal langzaam in mijn mond. Julien geniet ervan om te zien hoe zijn harde lul diep in mijn mondje naar binnen schuift. Zo nu en dan laat ik zijn lul tot in mijn keel glijden, net tot tegen de kokhals reflex. Dit is een vreemd maar subliem gevoel zowel bij hem als bij mij. Zo nu en dan neem ik flinke slok van mijn bubbels en laat deze over zijn lul druppelen om ze vervolgens lekker geil weer af te likken. Ik neem ruim de tijd om Julien te laten genieten van mijn ‘orale hobby’!!

Plots veert Julien recht, draait me om en stopt zijn harde lul langs achter in mijn natte kut. Met een harde stoot voel ik zijn grote pik diep bij me naar binnen komen. Ik geef me helemaal over aan de intense neukbewegingen die zijn zalige lijf maakt. Op handen en knieƫn neemt hij me heel stevig waardoor ik meermaals stevig samenkrimp. Na een tijd stevig doorstoten laat hij het tempo wat zakken. Ik voel hem nu langzaam maar nog heel diep in en uit me schuiven. Ondertussen glijden zijn handen over mijn naakte rug wat zorgt voor nog wat extra genot.

Een hele poos later laten we ons tegen mekaar op bed vallen. Onze oogjes vallen dicht en ik ben meteen in dromenland. Ongeveer 20 minuutjes later voel ik opnieuw een stevige erectie tegen mijn kontje duwen. Ik die dacht dat de nachtrust begon, had het duidelijk mis! Ronde twee was net aangebroken!

Julien neukt me in alle mogelijke standjes. Soms snel, dan weer langzaam. Het is een geil gebeuren en ik geef me helemaal over. Na een poos laat ik me op mijn buik op bed vallen. We zijn ondertussen een stuk in de nacht. Even rusten lijkt me nu wel aan de orde! Ook deze keer vlij ik me lekker tegen zijn warm lijf aan en val in slaap.

Een poos later ben ik weer wakker en heb ik dorst. Ik kruip uit bed en loop naar de keuken om wat te drinken. Plots staat Julien achter me met… alweer een pracht van een erectie!! Waar blijft hij ze halen, denk ik bij mezelf! Oh ja, die XTC natuurlijk!! Ik buk me voorover in de keuken en daar neuken we een tijdje lekker verder. Brr, koud zo naakt en op blote voetjes, terug in bed!
Ook deze keer doet Julien het weer goed! De Kamasutra is niets in vergelijking met onze bedprestaties, laat dat duidelijk zijn! ;-)

Uiteindelijk is het 7u30 in de ochtend als Julien een lading geil zaad over mijn borsten en buik spuit! Het seksspel heeft dus, af en aan, geduurd vanaf een uur of 12 nachts tot de volgende ochtend!

Ik ben nog in een diepe slaap als Julien om 9u30 al uit bed is en in de douche staat. Na een kopje thee, licht ontbijt en een babbeltje is het 12u in de middag. Ik kijk Julien in de ogen en krijg plots… opnieuw vreselijke zin!! Gezien hij dadelijk terug gaat vertrekken richting Nederland vraag ik of hij zin heeft om nog snel even een nummertje te maken. Hij kijkt me met grote ogen aan ‘schat, heb jij nu nog zin??’… Tja, weet ik veel vanwaar het komt, maar ja, ik heb nog zin! Jammer voor Cato want Julien was nog niet terug op ‘krachten’. ;-)

Als iemand me nu zou vragen, “wat doet XTC” dan weet ik het wel! ;-)))

Dikke kus en bedankt voor de fijne nacht M.!

Cato -x-

Geen opmerkingen: