5 jaar jonger

Vrijdagavond met de vriendinnen stappen. Het is gezellig in het danscafé waar we regelmatig komen. Er is een jongen bij die sinds enkele weken vrijgezel is na een lange relatie. Dave, 26 jaar. Beetje jonger dan ik, maar een lieve kerel.

De nodige drankjes passeren en ja hoor, de sfeer is wat losser.
Dave en ik hebben leuke gesprekjes, hier en daar raken we mekaar een beetje aan. Natuurlijk mag het niet opvallen voor onze vrienden… Na een tijdje vraagt hij mijn gsm, hij tikt zijn nummer in en drukt op ‘bellen’. “Voila, nu hebben we mekaars nummer”.
Even later zie ik een sms: “ik heb zin in jou”. Dave laat er geen gras over groeien, dat hebben we graag.

“Wat zou je met me willen doen” is mijn reactie terug. “Je kussen op je mooie zwoele mond”. Gezien ik niet zo een geduldig typje ben en wel zin had in wat anders dan een halve avond sms’en ontving Dave “ik ga nu naar buiten, kom me over vijf minuten achterna”.

Ik sta buiten te wachten, Dave komt buiten met een stoute lach op zijn gezicht. Hij stapt naar me toe en begint meteen zalig lekker te kussen. Meteen weet ik dat hij me een leuke nacht gaat bezorgen. We moeten nog een heel eind wandelen naar de auto. Onderweg drukt hij me regelmatig omhoog tegen een muur met mijn benen wijd rondom zijn middel. De neukbewegingen die hij maakt maken me helemaal wild. Ik doe zijn broek open en hurk voor hem neer. Mijn lippen rond zijn goed geschapen lid. Dave schrikt gezien we niet echt in een afgelegen buurt zijn, de kans op passage is relatief groot. Korte tijd later kom ik terug omhoog en wandelen we weer verder. Dit scenario herhalen we enkele malen.

Met de auto rijden we naar de rand van een bos in de buurt. Mijn mond zoekt zich terug een weg naar zijn lekkere lul. Ik begin hem te pijpen en krijg meteen dankbare kreunende geluiden. Zijn hand wringt zich achter mijn al erg strakke broek naar mijn natte poes. Vingers langs het stringetje heen, strelingen over mijn lipjes. “Amai jij bent nat”. Ja, dat Cato erg nat kan worden is geen nieuws meer.

Na wat heerlijk vinger en pijpwerk gaan alle kleren uit. Ik zet me op Dave en begin hem lekker te berijden. Ondertussen kussen we hevig, speeksel tot ver rondom mijn mond. Enige tijd later zet ik me op mijn knieën, Dave neukt me stevig langs achter terwijl hij met zijn vingers stevig over mijn clitoris heen en weer gaat. Het tempo gaat sneller en ik voel een orgasme aankomen, ik roep en kreun doorheen heel de auto. Dit zorgt ervoor dat Dave iets later ook lekker klaarkomt.

Ik leg me nog even tegen hem aan maar gezien het ondertussen ochtend is, doen we onze kleren aan en rijden naar huis. Ik zie Dave nu nog heel regelmatig maar na deze avond gebeurde er nooit niets meer. Het juiste moment deed zich gewoon nog niet voor.


Geen opmerkingen: