De kleerkast

Ik ga ervan uit dat iedereen die dit nu leest, zich behoorlijke vragen stelt bij de titel. Wel kijk, blijven lezen en je komt er vanzelf achter, hihi.

Lekker ventje gespot op een erotische dating site!
Leuke aan zo een site is dat er meestal ook naaktfoto’s van de heren, dames en koppels opstaan. Nu ben ik echt niet het type dat speciaal zal letten op de grote (wel of de lichaamsbeharing niet te veel weg heeft van een bosaap), maar Nick zijn speelgoed valt meteen op. ‘Mmm, zou die wel passen’ denk ik lachend.

Enkele mailtjes en telefoontjes later ontmoet ik Nick op een stadsplein.
Hij ziet er zeer goed uit en is heel charmant.

Op zijn appartement doet hij een flesje bubbels open en gaan we lekker relaxed in de grote sofa zitten. De gesprekken lopen heel vlot en aangenaam maar tegen zo een heerlijke man is zelfs Cato niet bestand…
Geen zin om te wachten tot hij initiatief neemt dus kruip ik op zijn schoot en begin hem vol passie te kussen. Hij kust heerlijk terug en al snel stijgt de temperatuur.

In de slaapkamer doen we al kussend mekaars kleren uit. We liggen lekker dicht tegen mekaar en ik voel tegen mijn onderbuik zijn harde lid. Kusjes gevend in zijn hals, over zijn tepels en buik zak ik naar beneden. De foto’s die ik zag waren duidelijk geen ‘optisch bedrog’… Nick is behoorlijk goed voorzien.

Ik zet mijn lippen rond zijn pik en begin lekker te pijpen. Hij ligt heerlijk achterover en doet mijn haren aan de kant zodat hij goed kan zien hoe zijn pik diep en uit mijn mond schuift. Al zuigend aan zijn lul draai ik me met mijn kutje zijn richting uit.
Zijn hand maakt strelende bewegingen over mijn kontje en zo nu en dan raakt hij mijn kutje even aan. Bloedgeil ben ik ondertussen!

Ik kruip terug richting Nick zijn mond en we beginnen terug lekker te kussen. Mijn ene been sla ik over hem en met mijn kutje balanceer ik boven zijn harde pik. Plagend raken mijn natte lipjes zijn harde lul lichtjes aan en dan laat ik me mijn mijn kutje heerlijk over zijn paal zakken. Dit is wat we dan noemen “goed gevuld”…

Ik wip met mijn kutje stevig op en af en voel de harde lul diep in mijn kutje zitten. In alles hevigheid blijf ik op en neer gaan tot ik hijgend naast hem neerval.

Mijn benen liggen gespreid, Nick geeft zachte kusjes over en rond mijn vagina. Zijn vingers strelen mijn lipjes. Ik kreun van genot en kantel mijn bekken zodat ik zijn tong nog beter kan voelen. Na wat heerlijke likken rond mijn clitje stopt hij 2 vingers in mijn poesje naar binnen. Hij weet duidelijk wat te doen want meteen stimuleert hij stevig mijn G-plek. Ik begin hevig te kreunen en schokken, ik voel een orgasme opkomen maar Nick stopt plots en draait me op handen en knieƫn en begint me stevig op zijn hondjes te neuken!
Door deze houding stoot hij heel hard tegen mijn G-spot en ik kan een orgasme niet meer tegenhouden. Nick trekt zijn lul uit me en het orgasme raast door mijn lijf en tegelijk spuit mijn kutje alles vol!!!! Ik kwam al wel eens eerder spuitend klaar maar dit was onbeschrijfelijk!
De matras heeft een grote vlek en zelfs de deuren van de kleerkast die tegen de muur staat moesten eraan geloven…

Ik lig lekker na te genieten van wat me net overkomen is als Nick op me komt liggen en me terug lekker begint te neuken. Me zo te zien spuiten heeft hem dicht tegen zijn hoogtepunt gebracht. Het neuken stopt en Nick zijn lul schuift weer diep in mijn mond. Ik zuig zijn geile lul diep en krachtig naar binnen tot net tegen het orgasme. Nick spuit een heerlijke lading warm zaad over mijn borsten en buik en valt naast me neer op bed. Beide moe maar ohhh zo heerlijk voldaan…

Nick staat nog steeds bij de beste bedpartners in mijn “lijstje”

Geen opmerkingen: