Taxi

Gezien ik graag bubbels drink en zeker als ik op stap ga, is het meestal niet zo slim om zelf met de wagen te rijden. Regelmatig kom ik dan ook met een taxi naar huis. Is ongeveer 10 minuutjes rijden dus goed doenbaar.

Het is zaterdagavond en we zijn met de dames op stap. Rond 2u in de nacht willen de dames naar huis, Cato is natuurlijk nog volop aan het feesten en blijft nog wat in het danscafé.

Half 5 heb ik het dan toch wel allemaal gezien en ik bel een taxi.
Bij het instappen zie ik meteen dat het wel een erg knappe chauffeur is. Mijn eerste woorden tegen de chauffeur zijn dan ook "amai jij bent wel een lekker ding".

De jongen krijgt een rood hoofd en weet even niet wat zeggen, dus zet ik maar een gesprek op poten over koetjes en kalfjes maar vooral, de bijtjes... De toon in de taxi is gezet en je voelt de spanning stijgen. Gezien de rit echt niet zo lang duurt mag ik hier geen gras over laten groeien dus aan een volgend stop licht waag ik mijn kans.

"Mag ik je kussen" vraag ik zo lief en geil mogelijk...
Na een verbaasde "eeeeuh" volgt een "jaaaa"
Ik richt me naar hem toe en kom voorover en kus hem vol op de mond. Hij kust erg lekker dus raakt mijn lijfje nog meer opgewonden en wil ik natuurlijk meer...

De straat voor de onze vraag ik hem te stoppen en ik leg uit dat ik in de volgende straat woon. Ik ga op zijn schoot zitten en we kussen mekaar terug. Mijn handen glijden onder zijn trui, over zijn buik. Ik kus hem geil op zijn oor en hoor zijn ademhaling dieper worden. Hij zakt wat onderuit en ik maak zijn broek los om zo aan zijn hard geworden paal te kunnen.

Als ik mijn mond om zijn lid heen zet voel ik aan het voorvocht hoe geil hij is. Ik neem zijn lul diep in mijn mond en zuig hem stevig naar binnen. Ik voel zijn handen op de achterkant van mijn hoofd. Zijn lul zwelt verder op en na slechts enkele malen diep in en uit mijn mond te glijden voel ik een volle lading geil zaad vanachter in mijn keel spuiten.

Ondertussen zijn er via de taxi zender al enkele oproepen geweest dat hij klanten moet gaan oppikken met de taxi, dus nemen we afscheid voor die avond. Nu is het weer een poosje geleden maar ik zag de taxi chauffeur nadien nog regelmatig terug, hij blijft wel beweren dat hij dit nooit eerder meegemaakt had en na mij ook niet meer. Zou ik dan toch een nymfomane zijn? 

Geen opmerkingen: