De echtgenoot

De echtgenoot en ik verblijven een weekendje in een luxueuze penthouse in Nederland. Zoals bij velen is het ook bij ons zo dat je tijdens een vakantie meer tijd neemt voor elkaar en natuurlijk ook om te vrijen. In ons geval, grenzen weer een beetje verleggen.

De penthouse is voorzien van een sauna. Na de sauna gaan we naakt afkoelen op het terras. Ik moet dringend naar toilet maar heb geen zin om binnen te gaan. Ik zet mijn benen uit mekaar en laat mijn warme vocht ontsnappen. Spetters over mijn voeten en onderbenen. Best wel grappig om als vrouw zo vrij te kunnen plassen.

De echtgenoot staat naast me en zegt dat het best wel geil is om dit te zien. Later op de avond vraagt hij of ik niet naar toilet moet. “Toevallig wel, waarom?”
“Ik wil je nog eens zien plassen, ik wil het voelen.”

We trekken naar het terras en ik zet mijn benen uit elkaar.
Zijn hand ligt tegen mijn vagina. De eerste warme druppels stromen naar buiten. De echtgenoot steekt zijn vingers naar binnen en laat al mijn vocht over zijn hand lopen. Zijn penis is meteen loeihard. Ik buk me voorover en hij neemt me lekker langs achter, buiten op het terras.

Na deze eerste kennismaking met wat men noemt ‘golden shower’ gaan we iedere keer een stapje verder. Het liefste van alles ligt hij onder me terwijl mijn vocht over zijn lichaam vloeit. Voor hem is het geil om warm vocht van zijn vrouwtje over hem te voelen, voor mij is het geil dat hij mijn vocht wil en het hem helemaal gek van geilheid maakt!

Regelmatig komt de echtgenoot nu met een grote fles water aandraven zodat ik zeker veel moet plassen.

Geen opmerkingen: