Cato de minnares?

Van alle mannen waar ik mee afspreek is er maar 1 vrijgezel en dat is Bjorn. Al de andere mannen hebben dus een vriendin of zijn gehuwd. Met een aantal van hen heb ik eenmalig seks, anderen zie ik regelmatig.

Waarom zijn er zo veel mannen die hun vrouw, die ze trouwens heel graag zien, bedriegen? Spanning, lust, een geheim verlangen, te weinig seks thuis, …
Zelden (eigenlijk nooit) is de reden dat ze hun vrouw niet graag zien!

Ik ben van mening dat mensen binnen hun relatie niet eerlijk aan mekaar durven zeggen wat ze echt denken of willen. Doordat er geen plaats is voor hun fantasie of verlangen EN omdat ze gewoon geen moeite doen om erover te praten, gaan ze uiteindelijk dat bij iemand anders zoeken…

Hoe veel vrouwen faken tijdens het vrijen een orgasme? Stel je voor dat je in een relatie zit met een man die je geen orgasme kan geven. Iedere vrijpartij eindigen zonder ooit een echt orgasme te hebben. Vreselijk lijkt het me! Durf te zeggen wat lekker is en wat niet, je partner zal niet beledigd zijn maar dankbaar omdat hij je na enkele aanwijzingen wel een orgasme kan geven!

Wat ik vaak hoor van mannen die ik ontmoet:
‘mijn vrouw wil zelden/nooit pijpen en ik wil het echt graag’
‘ik wil graag eens anaal proberen, maar durf het haar niet zeggen’
‘ik heb eigenlijk wel bi gevoelens, maar ik schaam me voor mijn vrouw’
‘ik zie haar graag in sexy lingerie, maar ze koopt alleen oubollig ondergoed’
‘samen naar een parenclub gaan lijkt me zo geweldig’

In mijn ogen begint ALLES met een goed, open gesprek met respect voor elkaars gevoelens en verlangens. Durf zeggen wat je fantasie is!

Tijdens zo een gesprek is de kans groot dat je verschiet van mekaar. Geef het tijd om aan te wennen en zoek samen naar een mogelijke oplossing.
Toen de echtgenoot me vertelde dat hij wel heel erg geniet van anaal contact bij hem en graag eens geneukt zou worden door een man, moest ik het ook even laten bezinken. Meteen flitste het door mijn hoofd: “help, mijn man is homo”. Niets is minder waar natuurlijk, het heeft te maken met seksueel genot. Ondertussen is er in ons seksleven plaats voor zijn anaal genot en ik kan er alleen maar blij mee zijn want voor mij is het best wel geil!

Door de jaren heen zijn we gegroeid als koppel maar ook als individu. We weten wat we aan mekaar hebben en wat de ander graag wil. Voor alles is er een plaatsje gevonden. Zonde vind ik het als je een leven lang met een verlangen zit, maar er nooit iets mee doet. Zonde als je eeuwig blijft twijfelen. Zonde om ongelukkig te zijn!!
Zonde…

Geen opmerkingen: