De echtgenoot en Pascal

De echtgenoot en ik hadden het er al vaker over gehad, een trio. En toen was er Pascal die een trio helemaal zag zitten.

De bel gaat en daar was Pascal. Niet helemaal mijn type, maar hij kon ermee door voor één avond. Voorzien van de nodige drankjes zat ik dan op onze bank met links van me de echtgenoot en rechts Pascal. De echtgenoot begint wat aan me te prutsen en geeft me een tongkus. Langs de andere zijde voel ik Pascal zijn handen over mijn rug. De echtgenoot zijn handen glijden onder mijn blouse en strelen mijn borsten. Ik draai me om en begin met Pascal te kussen.

Met ons drieën trekken we richting slaapkamer. De echtgenoot ligt op bed, ik zit op mijn knieën tussen zijn benen en neem zijn harde lul in mijn mond. Pascal zit achter me en likt mijn poesje. Het is best wel geil allemaal. Ik leg me op mijn rug en de echtgenoot begint me te neuken. Pascal zijn lul zit nu in mijn mond. Vier handen strelen mijn naakte lichaam. Na een tijdje wisselen de heren. Pascal neukt me nu langs achter en ik pijp de echtgenoot. De spanning stijgt en ik merk dat beide mannen tegen hun hoogtepunt aangaan. Ze zitten naast mekaar op hun knieën voor me, beurtelings neem ik hun lullen in mijn mond. Ik pijp hun stevig en doe dan verder met mijn handen. Ik trek de 2 pikken net zo lang en hevig tot ze beiden over mijn borsten spuiten. Zalig om 2 mannen over je klaar te laten komen!

Zelf heb ik niet echt een orgasme gehad, maar dat kan me niet veel schelen. Het is een super leuke ervaring om eens te vrijen met 2 mannen. Het zal misschien niet meer met Pascal gebeuren gezien hij niet helemaal mijn type is, maar nog eens een trio doen zie ik zeker zitten!!

Geen opmerkingen: