Een avondje met Sam

Sam is de tweede man waar ik seks mee had sinds het begin van ons ‘open huwelijk’ gebeuren. Gezien het klikt blijven we mekaar zien, soms om de maand maar soms passeren er ook wel 2 maanden.

Sam woont in een mooie loft dicht bij mij wat altijd handig is natuurlijk. Ik hou er niet van om lang te rijden naar een date. Zoals gewoonlijk staan de bubbels koud en ziet Sam er weer super lekker uit! Sam straalt werkelijk rust uit, ik ben dan ook totaal op mijn gemak bij hem. Hij laat er geen gras over groeien en begint meteen aan me te prutsen. Duidelijk zin in een heerlijke vrijpartij!

We duiken bed in en kussen overvloedig. Ik knoop zijn broek los en neem zijn paal in mijn mond. Ondertussen trekt hij wat onhandig aan mijn kleren zodat deze ook uit zijn. Zijn handen graaien langs mijn billen op zoek naar mijn poesje. Sam is een echte kutjesman. Hij kan er niet genoeg van krijgen. Strelen, likken, vingers erin, sapjes proeven… Typisch Sam. Na een tijdje ga ik op hem zitten en begin ik hem lekker te berijden. Dan gooit hij me weer naast hem om me langs achter te neuken. Sam is goed geschapen dus ik voel me lekker gevuld. Hij is wel steeds heel voorzichtig. Hij neukt echt aan een relax tempo. Misschien maar goed ook want hij kan het uren volhouden voordat hij klaarkomt. Na zowat alle mogelijke standjes te doen, is het zoals altijd bubbels pauze!

Na de bubbels ga ik naar toilet. Sam vraagt of hij mee mag. Ik schrik van zijn vraag, maar zeg ja. In mijn achterhoofd denk ik aan een golden shower, maar dat verwacht ik niet van Sam?! Op de badkamer vraagt hij om mijn warme vocht op te vangen. Dus toch, Sam wil een golden shower? Ik zeg aarzelend ja. De enige met wie ik dit gedaan heb is de echtgenoot…

Hij legt zich languit in bad, ik spreid mijn benen en ga boven hem staan. Het zicht op mijn opengesperde kutje en het idee over wat gaat komen maakt hem super geil. Met enige moeite lukt het me de warme stralen uit mijn lijfje te persen. Sam kronkelt geil onder mijn vocht en speelt met zijn stijve lul. Ik laat me naar beneden zakken en zak met mijn natte kut over zijn paal. Onze lichamen zijn nat en super geil. Ik span mijn kutje samen en door de bewegingen van mijn vingers over mijn clitje kom ik klaar. Enkele seconden later volgt ook Sam.

We nemen samen een douche en genieten verder na van de bubbels in het bed. Alweer een ervaring rijker, golden shower is blijkbaar voor meerder mannen een geil iets.

Geen opmerkingen: