Bij de dokter

Naar goede gewoonte laat ik om de 6 maanden bloed nemen om even te checken of alles nog in orde is in mijn lijfje. Ook al is veilig vrijen een topvereiste bij Cato, controle is een must! Rond 18u30 stap ik bij onze huisarts binnen. Tussen de vijf personen in de wachtkamer zit Joris. Met hem had ik een jaar of 10 geleden een one night stand. Het was er eigenlijk eentje die kwam doordat we beiden te veel gedronken hadden en in mijn ogen iets om snel te vergeten. Tot vandaag zag ik hem gedurende al die jaren niet meer.

Ik zeg kort goedendag en ga op de stoel naast hem zitten met een Flair. Na al die jaren elkaar plots tegenkomen geeft me een raar gevoel, maar ik zou niet weten wat ik tegen hem moet zeggen, dus blader rustig in mijn magazine.

Na een tijdje vraagt hij me hoe het met me gaat, of ik gehuwd ben, kinderen heb, … De gewoonlijke vragen. Na wat gebabbel over ditjes en datjes vraagt hij plots of ik nog steeds zo een geil ding ben! Ik schrik me rot en het schaamrood staat op mijn wangen! “Je denkt toch niet dat ik die nacht al vergeten ben” gaat hij verder. “ik herinner me alles nog, tot in het kleinste detail”. Het zou niet netjes zijn moest ik nu gaan zeggen dat ik amper nog iets van die nacht weet, dus zwijgen is de boodschap!

Een beetje ongemakkelijk blader ik verder in de Flair, ik weet echt niet wat zeggen. Joris weet dat duidelijk wel, hij haalt pittige details van die nacht boven. Ik stoot tegen zijn arm en zeg dat hij moet ophouden, de dame die tegenover ons zit haar oren staan duidelijk gericht op Joris zijn conversatie. Het kan hem niet zo veel schelen, hij heeft er plezier in om me wat te jennen. Lustig praat hij verder en komt tot het besluit dat hij een herhaling van die avond helemaal ziet zitten.

Ik krijg het warm en voel me zeer ongemakkelijk. Joris is best een knappe man en misschien is het wel leuk om hem nog eens te ontmoeten, maar in een wachtzaal bij de dokter waar ik in mijn oude jogging zit en met een boel mensen om ons heen… Nee, dit is niet de moment om aan seks te denken!

Naarmate Joris meer en meer opgewonden raakt, loopt de wachtzaal stilaan leeg. Hoe kan het ook anders, Joris is net voor mij aan de beurt en ik ben de laatste patiënt. Samen met de dame tegenover ons zijn we nu nog met drie. De deur gaat open en de dame gaat bij de dokter binnen. Joris rukt de Flair uit mijn handen en kust me vol op de mond! Onze tongen draaien hevig in mekaars mond en in een mum van tijd ben ik super opgewonden. Het idee dat we in de achtzaal bij de dokter zitten geeft me een extra boost. Zijn hand gaat achter mijn broek en langs mijn slipje door. “Jij bent wel heel nat hé” lacht hij liefelijk. Zijn vingers dringen bij me naar binnen. Ik knoop zijn broek los en haal zijn harde lul eruit. Ik ga op mijn knieën voor hem zitten en begin hem stevig te pijpen. Veel heeft hij duidelijk niet nodig, hij is te opgewonden om lang vol te houden. Hij duwt mijn hoofd weg. “Ik wil je neuken” fluistert hij in mijn oor.

Ik draai me om en buk voorover. Joris staat achter me, trekt mijn jogging en slip naar beneden en steekt zijn harde pik in mijn kutje naar binnen. Hij neemt me vast bij mijn heupen en trekt me dicht tegen hem aan. Hij stoot meteen stevig en diep door, we zijn hier dan ook echt niet op een plaats waar je een rustig seks momentje kan hebben… Ik stop mijn hand tussen mijn benen en streel hevig over mijn klitje. Ik voel dat ik ga klaarkomen. Ik hijg snel en zeg hem dat ik ga komen, hij stoot nu heel snel in en uit me. Terwijl mijn vingers over mijn klitje me een heerlijk orgasme geven, spuit ook hij zijn lading in mijn kutje…

We trekken onze kleren terug in de plooi en zetten ons netjes terug op de stoelen. We krijgen nog niet de tijd om een woord te wisselen, de deur gaat open en de dokter komt zijn volgende patiënt, Joris halen.

Na mijn bezoek aan de dokter loop ik naar mijn auto en daar staat Joris me op te wachten. Hij kijkt me lachend aan, geeft me zijn GSM nr en we nemen afscheid.
Volgens mij kan geen mens geloven wat mij zonet overkwam bij de dokter in de wachtzaal, maar toch gebeurde het.

Na deze ontmoeting hebben Joris en ik nog eenmaal afgesproken, regelmatig krijg ik nog een sms van hem. De dag nadien belde ik naar de dokter, alle resultaten van mijn bloedonderzoek waren in orde.

Geen opmerkingen: