Snel, sneller.. snelst!

Yannick, 37 jaar, lieve papa van 2 zonen en een pracht van een vrouw die hij erg graag ziet is ook Yannick die zo nu en dan eens iets gek wil doen waardoor hij voelt dat hij leeft! Even de dagelijkse sleur vergeten en gewoon genieten van erotiek en passie.

We hebben mekaar ontmoet om een dating site en sturen al ruime tijd berichten. Op een dag wil Yannick dan toch overgaan naar een ontmoeting in real live. We spreken af om een zonnige dag op het terras van een taverne die te midden van een bos ligt.

Ik zit gespannen te wachten met een tasje koffie als er plots een mooie man aan mijn tafeltje staat. "Ik ben Yannick" al lachend door zijn aanpak "en ik ben Cato". Iedere ontmoeting is echt anders, doordat Yannick wat zenuwachtig is en hij er in het echt veel knapper uitziet dan op de foto's, kruipen er bij mij toch ook wat zenuwen door mijn lijf...

We bestellen nog wat te drinken en de gesprekken vlotten best wel goed. Dit is voor mij erg belangrijk, ik moet mezelf kunnen zijn in een gesprek en dat gesprek moet spontaan en met de nodige humor zijn en zeker op dezelfde golflengte.

Gesprekken over zijn huwelijk, kinderen. Over dat van mij en ons open relatie. Alles kan besproken worden en zo hebben we een beetje een indruk van wie we zijn.

Alsof plots het beschermende pantser van Yannick weg gevallen is,begint hij nu erg vlot te praten over erotische ervaringen, verlangens. Meteen daarna vraagt hij om een wandeling te maken. Geen probleem, hier zijn enkele ha bos.

Al na enkele stappen stopt hij, draait mijn gezicht naar hem toe en krijg ik een lange lekkere kus. Mmmm heerlijk begin van een warm gevoel door mijn lijfje...
We wandelen verder tot we een bankje vinden. Yannick zet zich neer en ik op zijn schoot. Kussen en strelen door zijn haar en met mijn andere hand ga ik naar beneden en voel een stevige bobbel in zijn jeans. Ik doe de knopen los en haal zijn goed gezwollen lid eruit. Ik laat me van zijn schoot afzakken en neem zijn lul in mijn mond. Meteen al hoor ik een diepe kreun. Ik laat zijn lul een keer of 4 goed in mijn mond naar binnen schuiven en zonder het goed te beseffen proef ik het zaad al in mijn mond....

Yannick is helemaal van streek omdat hij het echt niet kon inhouden terwijl hij anders (zegt hij) uren kan uitstellen. Tja, beetje jammer dat de fun al gedaan is, maar laat ik het dan maar kaderen als een "Cato zuigt lekker" compliment...

Nadien hebben Yannick en ik nog enkele malen gedate maar ik mocht telkens pas pijpen nadat we eerst alle andere lekkere dingen gedaan hebben want nog steeds komt Yannick na +/- 2 minuten in mijn mond klaar...


4 opmerkingen:

Anoniem zei

Heerlijke verhalen..

Groeten een van een aantrekkelijke en ondeugende man van 35 uit Nederland.. stout75@live.nl

Jeroen zei

Leest heerlijk weg, Cato! Heb alle verhalen in één ruk uitgelezen. Je bent een lekker geil meisje... :-)

Jeroen

Anoniem zei

Hey cato! heb je al proberen te contacteren via je acount op flair.be
Vermits ik graag enkele dingen met je wil bespreken zou ik vragen je mij geen mailtje wilt sturen?
ruben.n@live.be
Je moet niet, en als je geen zin hebt om te mailen is het niets, maar wil je dan liefst het gewoon meedelen.
alvast bedankt!

Unknown zei

Hahahahaha, Cato krijgt hier al aanbiedingen,.....