Stefan

Stefan en ik kennen mekaar al een lange tijd. We zitten in dezelfde vriendengroep en gaan dus regelmatig samen stappen. Buiten onze gezamenlijke vrienden hebben we echt niets gemeen met elkaar, veel conversaties hebben we zelfs niet. We zijn beide heel verschillend.

We zijn deze avond weer met een heel bende op stap en zoals gewoonlijk is Stefan er ook bij. De bubbels glijden vlot naar binnen en al snel ben ik helemaal in de stemming. Ik begin wat uitdagender te dansen en kijk de zaak rond op zoek naar mijn prooi van de avond. Er is niet meteen iemand die mij kan bekoren. Het valt me wel op dat Stefan me aardig aan het begluren is. Eigenlijk is Stefan best wel een mooie man, is me nooit opgevallen.

Terwijl ik daar sexy sta te dansen, komt Stefan achter me staan meedansen. Hij komt heel dicht tegen me staan en ik voel zijn lichaam tegen het mijne. Zijn heupen draaien telkens goed naar voor zodat hij tegen mijn kont stoot. Ik voel zijn warme adem in mijn hals. Blijkbaar heet Stefan deze avond even veel zin als ik...

Plots vraagt hij of ik even mee naar buiten ga. Met zijn twee verlaten we de zaak. Eens buiten duwt hij me tegen de muur en begint me te kussen. Zijn hand gaat onder mijn trui en over mijn borsten. We wandelen een beetje verder maar daar laait de passie plots heel hoog op. We laten ons in een klein perkje tussen de struiken vallen. Dit is helemaal niet uit het zicht van eventuele passanten en het ligt ook heel onaangenaam, maar als je zo geil bent merk je er niets van!

Stefan ligt op zijn rug, ik zet me op mijn knieƫn tussen zijn benen en knoop zijn broek los. Ik haal zijn harde lul uit zijn broek en begin hem te pijpen. Ik merk aan Stefan zijn reactie dat het wel heel lekker is. Terwijl mijn mond op en neer gaat over zijn lul streel ik met mijn hand zijn ballen. Nadenken hoort er op dit moment even niet bij, nu is er enkel tijd om te genieten en geil te zijn. Ik begin mijn tempo te versnellen en zuig zijn lul nu hard en diep in mijn mond naar binnen. Mijn tong bewerkt zijn eikel en Stefan zijn ademhaling gaat sneller. Ik pijp hem heel stevig en voel zijn lichaam kronkelen, een warme lading zaad vult mijn mond. Stefan ligt nog even vol verbazing na te genieten.

Ik leg me nog even tegen hem aan, we kussen nog wat maar dan is het dringend tijd om op te staan want de struikjes en aarde onder ons zijn echt niet aangenaam. We gaan terug naar binnen en feesten nog enkele uren verder.

Geen opmerkingen: