Spel met vier

De echtgenoot en ik hebben ondertussen tal van koppels gedate en we weten als geen ander hoe moeilijk het is om een "klik" met vier te vinden... Soms klikt het met mijn echtgenoot en de andere vrouw of ik en de andere man, soms gewoon echt helemaal niet.

Vanavond gaan we op bezoek bij Bert en Eva, beide jonge dertigers zonder kindjes.
Eva is van Nederlandse afkomst en wat rustiger dan Bert, een gewone leuke en spontane Belg. Beide goed uitziende mensen waar we een hartelijk ontvangst krijgen. Lekkere hapjes en natuurlijk bubbels, het ziet ernaar uit een leuke avond te worden.

Door de nodige bubbels begin ik aardig in de (geile) stemming te komen. Ik trek mijn jurkje over mijn hoofd uit waardoor ik plots in zeer sexy lingerie sta. Ik kijk zwoel naar Bert en krijg een verlangende blik terug. Langzaam wandel ik naar hem toe, buk voorover en begin hem te kussen. Ik hoor Eva tegen de echtgenoot zeggen "amai, Cato weet van aanpakken". Tja, je mag me veel vragen, maar geduldig zijn na de nodige bubbels, geil zijnde en met een lekkere vent in de buurt... Das erover natuurlijk...

Eva en de echtgenoot zijn intussen ook volop en lekker aan het kussen, zijn hand verdwijnt onder haar shirtje. "Zullen we naar boven gaan" stelt Eva voor. Ik ben akkoord maar wil eerst nog een glaasje bubbels, Eva en de echtgenoot gaan al naar boven. Tussen de bubbels door kussen Bert en ik nog wat verder en dat zorgt ervoor dat we enorm geil zijn en meer dan klaar om naar boven te gaan.

Op de matrasjes boven ligt Eva naakt op haar buik te genieten van een sensuele massage van de echtgenoot. Ik leg me iets verder ook naakt en op mijn buik. Bert is echter niet het type om te masseren maar gaat als vrij snel op zoek naar het leukste plekje van de vrouw en begint mijn poesje zachtjes te likken en streelt met zijn vingers over mijn billen. Het genot siddert door mijn lichaam. Naast me hoor ik de ademhaling van Eva versnellen, ook de echtgenoot is begonnen aan het verwennen van haar poesje.

Door zo naar Eva's mooie lichaam te kijken, krijg ik zin om haar te strelen. Ik schuif wat dichter naar haar toe en draai mijn gezicht naar het hare. Mijn handen strelen over haar lichaam terwijl mijn mond de hare heeft gevonden en onze tongen zalig in mekaars mond draaien. Een speciaal gevoel om een vrouw te kussen, veel zachter dan bij een man. Ondertussen betasten we mekaars borsten dat ook weer voor een intens gevoel zorgt. De mannen vinden dit gebeuren zo geil dat Bert plots heel onverwacht over me heen komt en de harde penis van de echtgenoot streelt. Dit alles zijn zalig erotische gewaarwordingen met nieuwe ervaringen. We genieten er echt alle vier lekker van. Afwisselend heb ik het lekker geschoren poesje van Eva verwend en zij dat van mij.

Na dit spel zoek ik Bert terug op en laat ik Eva in de goede en geile handen van de echtgenoot. Het spel begint weer met lekker kussen, knuffelen, strelen en gaat over naar de lekkere pik van Bert die ik heerlijk in me naar binnen voel schuiven. Zalig om te voelen na al zo een heerlijk voorspel. Door de geilheid komt een hoogtepunt erg snel dichtbij en daar hebben we nog geen zin in hoor! Ik spring recht en roep aan Bert "Time Out, Bubbels drinken!" Hij moet lachen en staat mee op om naar beneden te gaan. De andere 2 rustigere vrijers kijken eens op maar blijven lekker verder genieten.

In de keuken zit ik met mijn blote kut op de (koude) graniet van het kookeiland. Bert lekker tussen mijn lipjes aan het likken en ik genietend van mijn bubbels! Hier hou ik dus van, op 1 avond zo veel mogelijk genieten en afwisselend mekaar verwennen. Hij gaat nu op een kruk zitten en ik op de grond voor hem. Ik neem zijn lekkere lul in mijn mond en zuig meteen heerlijk diep. Bert kreunt en geniet met volle teugen en natuurlijk komt al snel een orgasme opwellen dat hij nog tijdig kan inhouden. Terug naar boven want ik wil Bert toch nog even lekker in me voelen.

Meteen op mijn rug gaan liggen met de benen weid om aan Bert duidelijk te maken dat ik hem in me wil en wel nu! Hij stoot in me en het voelt hemels! Na wat lekker hard doorstoten en wat stimulering met de vingers er nog bij komt zowel zijn als mijn orgasme tot explosie!! Totaal uitgeput maar hemels voldaan vallen we tegen mekaar in slaap.

Ook Eva en de echtgenoot liggen gezellig bij mekaar na te genieten van een heel fijne avond!

Na het ontwaken vielen we meteen in zwijm voor de heerlijke geur van verse koffie. Beneden stond een heerlijke ontbijttafel te wachten waar we samen van genoten hebben. Nadien nog een frisse douche en dan was het al tijd om afscheid te nemen...

Onze avond met Bert en Eva had alles waar wij bij een date 'blij' van worden. Toffe, vlotte gesprekken, humor, hapjes, drankjes, iedereen die zichzelf kan zijn en zonder jalozie! Bert en Eva hebben we ondertussen nog vaak ontmoet, laatst nog bij hen thuis want ze hadden een jacuzzi laten zetten, nog meer fun dus!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

leuk van je al deze dates te delen met je lezer. Zo zie ik meer in hoe de swingerswereld in elkaar zit

Unknown zei

Dit is hoe een goede "swingersdate" moet zijn,.....:-), kan ook zo'n aantal verhalen vertellen :-)