Kurt @ after work

De “After work” party’s zijn helemaal hip! Met een beetje goodwill sta je iedere dag wel ergens te swingen na het werk. Er is gewoon geen onderscheid meer met een weekend avond. Midden in de week en de dag nadien werken, geen mens ligt er wakker van.

Gezien Cato & co vrouwen zijn die graag eens uitgaan, zijn ook wij regelmatig eens te vinden op een after workske. Zo ook deze rustige woensdagavond. Niet echt veel volk deze avond, maar we amuseren ons toch behoorlijk. De Cava’s vloeien rijkelijk. We maken kennis met 2 knappe kerels. Luc is een sociale babbelaar die graag naar de vrouwen kijkt maar zo bang is van zijn eigen madam dat hij amper een kus op de wang durft geven. Fijn om te weten dat er ook nog mannen trouw zijn! Kurt zegt niet zo veel maar in zijn ogen lees je dat hij wel een geil ventje is. De Cava’s hebben me zin gegeven en iemand zal me moeten blussen… Ja, mijn besluit staat vast, Kurt zal eraan moeten geloven vandaag!

Het is een fijne avond, hier en daar een babbeltje doen en regelmatig eens met mijn ondertussen super geile kont langs Kurt afglijden. Het duurt niet lang voor hij de boodschap begrepen heeft. Hij weet zichzelf precies geen houding te geven, toch niet zo een geil ventje dan?! Maar wat niet is zal wel komen, daar zorgt Cato wel voor.

Ik zie Kurt richting de toiletten gaan. Ik wacht even en ga hem achterna. In deze zaak is er net bij de toiletten een lounge ruimte waar tijdens de avond amper iemand komt. In mijn wereld dus een afgelegen plaatsje om mijn prooi aan te vallen!

Kurt komt nietsvermoedend terug en ik trek hem met zijn arm de loungeruimte in. Hij glimlacht lief en geil. “Jij bent wel heel geil hé” zegt hij lachend. Amai wat een slimme kerel, dat hij daar zo helemaal zelf achter is gekomen dat ik geil ben?! Kurt is duidelijk geen type om zinnige conversaties mee te voeren dus ik kus hem vol op de mond. Mijn lichaam schuurt tegen het zijne. Hij staat meteen in vuur en zijn handen glijden over mijn borsten en tussen mijn benen. Ik ga met mijn hand richting zijn kruis, een bult van zin is duidelijk voelbaar. De strelingen die ik over zijn kruis doe maken het alleen maar erger… Dan stop ik plots met kussen en loop terug naar co en Luc die niets in de gaten hadden van onze plotse afwezigheid. Kurt komt een tijdje later ook terug. Zijn ogen kijken me verlangend aan.

Enkele uren later is het tijd om naar huis te gaan. Kurt is met de auto en stelt voor om ons naar huis te brengen. Ik stap naast hem in, Luc en co zitten vanachter. Eerste halte is co haar thuis. We rijden verder en aan de volgende stoplichten zeg ik dat hij rechts moet afslaan. Een eindje verder is een steegje waar ik vraag om in te draaien en te stoppen. De heren begrijpen het niet zo goed maar Cato is geil en … iemand moet haar blussen! Ik draai me om naar Luc en vraag of hij geen zin heeft in een wandelingetje. Hij kijkt me vragend aan, begrijpt er niets van en blijft zitten. “Ook goed” zeg ik “dan moet je maar toekijken”. Ik richt me naar Kurt en begin hem te kussen, hij kust wat ongemakkelijk terug maar na een minuutje barst ook bij hem de zin weer helemaal los. Ik zak naar beneden en maak zijn broek los. “Ok ik ga wandelen” zegt Luc van op de achterbank en pijlsnel stapt hij uit. Kurt en ik moeten er wat om lachen.

Ik concentreer met terug op Kurt zijn heerlijke lul. Mijn lippen glijden naar beneden en ik lik zijn ballen. Kurt zijn hand zit onder mijn kleedje en schuift mijn string aan de kant. “Je bent drijfnat” zegt hij met enige verbazing. Bij mijn weten is elke vrouw die geil is wel nat, maar bij Kurt blijkbaar niet. Zijn vingers glijden naar binnen. Ik zuig zijn lul heel geil en diep naar binnen, geef likjes over en rond zijn eikel. De geluiden van Kurt zijn vingers die in mijn natte kut naar binnen schuiven maken me nog geiler, ik draai mijn kont alle kanten uit om zijn vingers goed te voelen. Kurt komt overeind en draait me van hem weg. Seks in de auto is eigenlijk al jaren gelden, ik begrijp niet wat er toen zo fijn aan was, dit is mijn ding duidelijk niet. Maar Kurt is vlot en enkele seconden later zit ik geknield op de passagierszetel met Kurt zijn lul in mijn kutje. Hij stoot lekker in en uit me. Ik streel wild over mijn clitje en kramp mijn kutje heel nauw samen. Het spannende gevoel van mijn kutje rond zijn lul en het gekreun van mijn orgasme dat op komst is zorgen ervoor dat Kurt na nog enkele diepe stoten zijn lul uit me haalt en een mooie lading sperma over mijn kont spuit…

Ik laat me terug in de zetel zakken met gevolg dat en de zetel (die lekker toch niet van mij is) en mijn mooi zwart sexy kleedje (pff, wel van mij) vol sperma hangen. DAT is dus al één van de redenen dat seks in de auto not done is!!

Enkele maanden later zie ik Kurt terug, hij komt een zaak binnen en ik ga net weg. Hij heeft precies wel zin in nog zo een avontuurtje. Het zal voor een andere keer zijn Kurtje, Cato heeft al andere plannen voor deze avond…

Geen opmerkingen: