Kevin de masseur

Het is al een tijdje een fantasietje van me om seks te hebben tijdens een ontspannende massage. Via een website voor massages kwam ik bij Kevin terecht. Gezien ik toch wel wat meer wilde dan een gewone massage, heb ik op voorhand laten weten dat ik de erotische kant wilde uitgaan, dit was voor hem geen probleem. We zouden wel zien hoe het allemaal zou verlopen.

Ietwat zenuwachtig sta ik bij Kevin voor de deur. Een heel grote, stevig gebouwde man doet de deur open. Kevin is een rustige man, ik ben meteen op mijn gemak. Na een korte babbel doe ik mijn kleren uit en ik leg me op mijn buik op de massagetafel. De muziek is ontspannend, de ruimte enkel verlicht met kaarsjes. Kevin kan met die grote handen wel erg goed masseren. Eerst een massage van de rug. Het idee dat er aanrakingen zullen volgen die intiem zijn winden me enorm op. Zijn handen glijden steeds verder naar beneden over de rondingen van mijn poep.

Dan begint hij aan de achterkant van mijn benen. Iedere keer als zijn handen richting mijn poep gaan, komt hij terug via de binnenkant van mijn dijbenen. Hierdoor voel ik telkens lichte wrijvingen tegen mijn vagina. Ik voel mezelf enorm nat worden en leg mijn benen verder uit elkaar. Kevin staat achter me en heeft zo een mooi zicht op mijn poes.
Zijn vingers glijden bij iedere streling door mijn liezen en tegen mijn vagina. Ik draai van genot met mijn poep. De massage is bijzaak, ik wil meer!

Kevin beperkt het masseren nu enkel tot mijn dijen, liezen en vagina. Af en toe een vinger tussen mijn schaamlippen. Hij zegt me dat ik wel heel nat ben… Tja, als je 31 bent ken je je lichaam wel, en ja, als ik geil ben, ben ik echt drijfnat!!

Hij stopt een vinger bij me naar binnen, meteen geef ik een kreun! Het verlangen om hem te voelen neemt de bovenhand. Ik draai me om en grijp naar zijn kruis. Kevin zijn lul wil duidelijk uit de veel te klein geworden slip! Ik neem zijn harde penis in mijn handen en nadien in mijn mond. Ondertussen voel ik 3 vingers diep in en uit me gaan met een geil soppend geluidje van al dat vocht!

Ik begin steeds dieper te zuigen en streel ondertussen zijn ballen.
Plots trekt hij terug, dat was dicht tegen zijn hoogtepunt, maar hij wil me eerst nog neuken. Ik ga op mijn knieƫn voor hem zitten en hij stoot zijn lul bij me naar binnen. Oh ja, dit voelt goed! Kevin neemt me met mijn heupen en begint me diep te neuken. Gezien de spanning al even aan het oplopen was gaat het nu heel snel en hard! Ik streel ondertussen mijn klitje en duw mijn kont bij iedere stoot ver naar achteren om hem nog dieper in me te voelen.

Ik voel een orgasme opborrelen, ik hou het niet meer.
Ik hijg snel en roep dat ik ga klaarkomen. Dit is voor Kevin het punt om zich helemaal los te laten, na nog enkele diepe stoten komt hij hevig in me klaar.

We sluiten de avond af met nog een leuke babbel en beslissen dat we mekaar nog zullen terug zien. Dit was een spannende massage met totale ontspanning als gevolg...

1 opmerking:

Anoniem zei

Zijn handen glijden steeds verder naar beneden over de rondingen van mijn poep.

Mijn POEP.Huu. Walgelijke turn-off. Ik hou niet van POEP verhalen. Woorden als billen of kont zijn 100 keer erotischer.