Guy

Zoals wel meerdere vrouwen ga ook ik regelmatig stappen met de vriendinnen. Deze avond zijn we op pad met 7 dames tussen 28 en 32. Eigenlijk zijn het allemaal relatief brave vrouwtjes (zelfs de vrijgezellen ertussen) en is er niemand van hen die weet heeft van het open huwelijk en turbulente seksleven dat ik heb. Dit wil ik ook zo houden, er zijn maar weinig mensen die begrip (respect) hebben voor zulk huwelijk.

We zijn met zijn allen in een danscafé. De muziek staat er heel luid en er is veel volk. Ook al zijn de dames maar weinig geïnteresseerd in al dat mannelijk schoon, drinken kunnen ze als de beste. Dus na menige glazen is de sfeer wat losser en kan ik mezelf al wat minder in bedwang houden naar al dat mannelijk schoon. Best wel spannend omdat de dames niets mogen merken. Ik merk een erg knappe man op. Hij heeft een atletisch lichaam en zeer goed verzorgd uiterlijk. Na een tijdje raken we aan de praat. Zijn naam is Guy, 38 jaar en paracommando van beroep. Hij is net zo geil als zijn blikken al deden vermoeden. Het klikt wel tussen ons…

Ons gesprek maakt helemaal duidelijk waar we naartoe willen met onze geile gedachten: omzetten in geile daden! Gezien vrouwen altijd alles zien wat ze net niet moeten zien, nemen we alles heel subtiel aan. Guy gaat naar buiten en ik voeg me terug bij de vriendinnen. Even later gaat mijn gsm af, ik neem op maar gezien er te veel lawaai is in de zaak, zonder ik me af naar buiten… Guy drukt zijn gsm af en we beginnen elkaar intens te kussen.

We lopen een eindje verder maar ik heb zo vreselijk veel zin, dus druk Guy tegen de muur van een gebouw dat we passeren en begin hem hevig te kussen. Ik voel zijn lul door zijn broek hard worden. Ik zak door mijn knieën en open zijn broek. Ik haal zijn stijve lul eruit en begin hem te pijpen. We staan hier eigenlijk heel open, achter ons rijden auto’s voorbij die vermoedelijk niet weten wat ze zien… Wat kan een mens toch onbezonnen te werk gaan in een moment van extase. Er komen 2 dames voorbij gewandeld die we natuurlijk niet hadden zien aankomen. Met mijn mond vol hoor ik één van de dames zeggen “dag Guy”! Ik schrik en kom terug recht staan, ik laat mijn hoofd tegen Guy zijn borst vallen en begin te giechelen. Hoog tijd voor een meer afgelegen plaatsje op te zoeken.

Naast een groot appartementsblok is een portaaltje naar beneden, erg donker en niet zichtbaar vanaf de weg. Mijn mond dwaalt terug af naar zijn heerlijke lid en ik begin opnieuw te pijpen. Ik kom terug omhoog en doe mijn slipje uit, wat is een rokje toch een makkelijk iets… Guy tilt me op en ik sla mijn benen rond hem. Een para heeft goede spieren, zo veel is duidelijk! Hij drukt me tegen de muur en zijn lul vult mijn kutje. Hij neukt me rechtopstaand, een aparte ervaring maar wel heel lekker en geil! Ik voel hem erg diep in me. Na een tijd zet hij me terug op de grond, ik buk me voorover en hij neemt me langs achter. Ook nu weer duwt hij zijn harde pik hard en diep bij me naar binnen. Ik span mijn kutje strak aan waardoor zijn pik heel strak komt te zitten, na enkele diepe stoten komt hij in me klaar.

Ik trek mijn rokje goed en stop mijn slipje in mijn handtas. We gaan terug naar binnen en genieten verder van de avond. Regelmatig komt hij langs me staan en graaien zijn vingers even onder mijn rok over mijn poesje. De vriendinnen weten van niets en ik heb weer een avond super genoten.


Geen opmerkingen: