Afstand doet verlangen

Jan sprak me aan op een dating site. De gesprekken waren meteen leuk en boeiend. Nadien wisselden we foto’s uit en ook dat viel voor ons beide heel goed mee. Jan heeft een topfunctie in een zeer bekende Belgische onderneming. Er is een klein nadeel, Jan woont een heel eind uit de buurt. Even afspreken als onze (drukke) agenda’s het toelaten hoort er dus niet bij. Maar de email en sms berichten vliegen deftig heen en weer.

Tijdens een weekdag op kantoor krijg ik weer berichten die zo extreem geil zijn dat ik bij iedere zending echt super opgewonden raak... Na alweer een boel geile berichten, gaat mijn GSM over.

Meteen hoor ik aan Jan dat ook hij super opgewonden is.
“Cato, ga even naar toilet”
Zonder nadenken verlaat ik mijn bureau en zoek de toiletten op. Ik sluit de deur achter me en laat weten dat ik er ben.

“Schat, ik ben onderweg met de wagen maar was zo geil dat ik de afrit genomen heb en op een parking sta. Mijn pik is zo hard en ik moest je even horen... Voel eens aan je poesje of je nat bent”

(Ik begin te vertellen wat ik doe)
“Ik doe mijn gesp los lieverd en ook de knopen van mijn broek gaan los. Ik stop mijn hand achter mijn slipje, en tussen mijn lipjes in... Ohh schatje ik ben drijfnat!! Mijn kutje heeft heel veel zin...”

“Mmm Cato, ik heb mijn harde lul in mijn hand en streel hem lekker voor je. Hij is keihard en wil je zo graag voelen. Stop je vingers diep in je kutje, ik wil je horen klaarkomen schat. Vertel me wat je zou doen als je nu bij me was.”

Met mijn broek en slipje op mijn enkels, zit ik op het toilet. GSM in één hand en met mijn andere hand streel ik mijn geil kutje. Het is allemaal zo geil en spannend dat Jan na enkele zinnen die ik zeg al klaarkomt. Met dit geile idee begin ook ik sneller te vingeren en na enkele seconden kom ik klaar… Op het toilet, tijdens het werk…

1 opmerking:

Een oude bekende zei

Op mijn werk is een invalidentoilet. Met mijn vriendin mailde ik en ging helemaal geil naar het invalidentoilet. Ik filmde het en stuurde dat naar haar toe. Zat zij te soppen achter haar bureaustoel op haar werk. Ik kom hier voor het eesrt maar heb al een paar leuke verhalen gelezen. Dank je wel dat je ons laat delen