Sam

Het internet is een mooie uitvinding om mensen, en dan vooral mannen in mijn geval, te leren kennen. Sam, 39 jaar en woont dicht bij mij in de buurt. Mooie, grote man. Beetje rustig type, maar heel ondeugend...

Onze eerste ontmoeting was bij hem thuis.
Er stond een fles bubbels en 2 glazen klaar, als je daarmee start, kan de avond al bijna niet meer stuk! We zitten gezellig naast mekaar in de zetel. Leuk gesprekje met de nodige spanning. Na wat bubbels, tijd voor actie!

Ik kruip op zijn schoot en kus hem zwoel op de mond. Een lekkere tongzoen kan wonderen doen, vooral in de broek! Zijn handen onder mijn trui, over mijn borsten. Kleren belanden op de grond en wij in het bed.

Sam is een grote man… overal! Gezien ik erg van orale seks hou, dwaalt mijn mond weer snel naar beneden. Meteen krijg ik de reactie: “duidelijk een specialiteit van Cato!”
Tja, wat je graag doet, doe je goed zeker?
We liggen in 69 houding maar dat is lachwekkend en onhaalbaar gezien hij een grote man is en ik een klein vrouwtje. Maar inventief en geil als we zijn is dat geen probleem. De vrijpartij duurt uren en tussendoor lassen we kleine pauzes in om een glaasje bubbels te drinken. Uiteindelijk komen we tot een punt dat hij en ik onszelf bevredigen en mekaar bekijken. Geil om een man voor je te hebben die zich aftrekt terwijl hij naar je kijkt, spelend met jezelf. Terwijl ik mezelf een hevig orgasme geef spuit hij zijn lading sperma over mijn borsten.

Na wat naspel, glas bubbels en een fijn gesprek nemen we afscheid maar zeker niet definitief. Er volgen nog fijne en spannende ontmoetingen met Sam...

Geen opmerkingen: