Alex

Alex heb ik leren kennen via internet. Via mail kreeg ik enkele foto’s van hem. Ja hoor, hij mag er zijn! Onze chat sessies waren meteen erg pikant en geil. Alex komt op het idee om met webcam te chatten. Vrij snel zijn we beiden geil. Voor de cam onze kleren uit. Met mijn benen wijd lig ik voor de cam. Hij aan de andere kant van het scherm met zijn harde lul in zijn hand. Terwijl ik mezelf lekker klaarvinger trekt hij zijn lul af en via de cam kan ik dus meegenieten van zijn heerlijke zaadlozing over zijn strakke gebruinde buik.

Enkele weken later ontmoeten we elkaar dan eindelijk op een parking.
Gezien er niet veel woorden nodig zijn om te weten wat we willen, rijden we naar een rendez-vous hotel in de buurt. Na wat leuke gesprekken kust hij me intens. We gaan op bed liggen en mijn mond zoekt een weg naar beneden. Hij krijgt een stevige pijpbeurt. Nadien lig ik op mijn rug en hij likt me tot een heerlijk orgasme. Even later ligt hij op bed en neem ik plaats boven op hem, zo kan hij lekker diep in me, en bepaal ik het ritme. Deze man is echter wel wat gewoon merk ik. We zijn nu al even bezig en er is echt nog geen zaadlozing in zicht! De standjes volgen mekaar op, 69, langs achter, zijdelings… We eindigen langs achter. Hij stoot diep naar binnen met een stevig tempo. Ik vinger ondertussen mijn klitje. Samen komen we tot een hevig orgasme.
Nadien met ons 2 onder de douche en nog wat naknuffelen en babbelen in bed.
We nemen afscheid na een fijne en hete avond.
 
We zijn ondertussen anderhalf jaar verder, Alex en ik hebben af en toe nog contact via mail, maar we hebben niet meer afgesproken. Vooral door zijn drukke job, hij zit ook vaak in het buitenland. Maar wie weet komt het er toch nog eens van om elkaar opnieuw te ontmoeten.


Geen opmerkingen: