Double date...

De echtgenoot heeft vanavond een date met Kirsten. De echtgenoot is een rustig type, hij gaat niet zo vaak uit en de kans om een date te doen is dan ook kleiner voor hem. Laten we eerlijk zijn, het is verdorie moeilijk om een man te vinden die GEEN seks wil. Bij de vrouwen ligt dat duidelijk anders. Ook al is de echtgenoot eerlijk over ons open huwelijk en dat hij andere vrouwen ziet met mijn medeweten, dan nog is het niet makkelijk. En hoe een vrije vogel ik ook kan zijn, de echtgenoot is en blijft DE man van mijn leven en als ik hem thuis zie vertrekken op weg naar een andere vrouw, dan krijg ik toch nog steeds een pijnsteek in mijn hart. Gelukkig weet ik dat hij naar mij zal terugkomen, ik ben de mama van ons kind, de vrouw die altijd aan zijn zijde zal staan.

Om deze avond niet alleen moeten door te brengen sprak ik af met Joren, een vast vriendje waar ik later wel eens over zal vertellen. Op het laatste moment zegt Joren af… Tof! Dan heb je al een halve voetbalploeg aan minnaars, zit je nog eenzaam en alleen op net die avond dat je echt niet alleen wil zijn!

Ik schenk mezelf een glaasje Cava in en kruip achter de pc. Beetje rondklikken hier en daar. Even msn open gooien, is ook alwaar maanden geleden. Gert is online. Hij is de wederhelft van een koppel dat we leerden kennen via een datingsite voor swingers. We hebben echter nog nooit afgesproken. Eén keer heb ik met hem gechat. Hij is echt wel mijn type man van uiterlijk. Ik lees bij zijn profiel dat hij zijn vrouwtje mist die op vakantie is. Ik klik hem aan en start een gesprek. Dat het toch wel lief is dat hij zijn vrouwtje mist en bla bla bla. Het valt me op dat het gesprek erg snel van koetjes en kalfjes overgaat naar pijpen en neuken…

Hij staat helemaal bol van de zin en vraagt om de webcam aan te zetten zodat hij me ziet in mijn weinig omhullend nachtkleedje. Ik begin te klooien aan de webcam maar na een half uur werkt het ding nog niet! Balen, want ondertussen loop ook ik over van de zin… Na elkaar nog wat geil te maken vraagt hij om langs te komen. Gezien de echtgenoot pas over een uur of 4 naar huis komt, geen probleem. Hij laat me weten dat hij nu gaat vertrekken en ongeveer 45 minuten moet rijden. Goed gek denk ik bij mezelf, het is ondertussen 23u20 en hij moet nog zo lang rijden. Maar dat is dan zijn probleem! Na 20 minuten gaat mijn GSM, de echtgenoot?! “Schatje, ik ben op weg naar huis, mijn date met Kirsten was een tegenvaller”. Stilte aan mijn kant van de lijn… “Lieverd, ik denk dat we een probleempje hebben, Gert is onderweg naar hier”. Stilte aan de andere kant. “Hoe krijg je het toch maar allemaal voor mekaar”. Ik stel voor om Gert meteen naar huis te sturen als hij toekomt, maar dat wil de echtgenoot niet. “We zien wel als ik thuis ben”.

Dat moet mij dan weer gebeuren, de echtgenoot de deur uit en Cato maakt er weer een zootje van! Ik kan nu alleen maar hopen dat de echtgenoot voor Gert hier is. Even later hoor ik de voordeur, de echtgenoot is thuis. Ik kan van zijn gezicht aflezen dat het geen aangename avond is. Hij komt tegen me aan gekropen in de zetel en doet zijn verhaal. Hij is moe en wil gewoon gaan slapen. Ik vraag nogmaals of ik Gert niet beter naar huis kan sturen, maar dat wil de echtgenoot niet. “Ik ga toch meteen slapen, amuseer jullie maar”. Even later gaat de bel, ik doe open en vertel meteen aan Gert dat de echtgenoot is thuisgekomen. Hij verschrikt een beetje maar ik stel hem gerust. Gert komt binnen en maakt kennis met de echtgenoot. Ze moeten wel lachen om de hele situatie. Na een kort gesprek gaat de echtgenoot slapen.

Gert komt naast me in de zetel zitten en begint me meteen te kussen. Hij is inderdaad wel heel geil. Hij ligt naakt op de zetel en ik zit met mijn poesje over zijn gezicht terwijl ik hem lekker pijp. Terwijl ik hem stevig zuig merk ik dat hij enkele keren een schokje geeft en ik moet opletten of hij komt klaar in mijn mond. Is niet de bedoeling natuurlijk, eerst nog wat neuken. Ik sta op en buk me voorover. Gert staat achter me en duwt zijn lul tussen mijn lipjes naar binnen. Meteen een lekker tempo en stevige stoten. Zo heb ik het graag.

Ik streel ondertussen mijn borsten en stijve tepeltjes. Gert neukt aardig verder, mijn lichaam staat in vuur. Ik leg me terug in de zetel, Gert stopt 3 vingers bij me naar binnen. Ik streel mijn clitje terwijl zijn vingers diep en hard in en uit mijn kut pompen. Hij vingert me heel hard en met enkele schokken en kreunen kom ik klaar.

Dan komt hij op me liggen en steekt zijn lul in mij. Ik span mijn kutje strak. Gert duwt zijn lul diep in me. Het tempo ligt hoog. Ik voel dat de zetel waar we opliggen telkens een stukje opschuift als Gert in me stoot. Ik zet mijn vingers rond mijn clitje en voel een tweede orgasme opkomen. “Ik ga komen” zeg ik tegen Gert. Even later komen we samen klaar. Gert laat zich op me vallen en zo blijven we nog even liggen. Dan merk ik pas dat onze zetel 2 meter verder staat. Aardig gedaan zou ik zeggen!

Gert doet zijn kleren aan en vertrekt naar huis. Hij vraagt eerst nog om in alle talen te zwijgen tegen zijn vrouw. Dit is voor mij eigenlijk erover! Je hebt dan een open huwelijk waar partnerruil kan, en toch nog als je vrouw op vakantie is, vreemdgaan! De dag nadien stuur ik hem een mail om te zeggen dat het wel fijn was en te vragen of hij goed is thuisgekomen. Ik krijg hier geen reactie op. S’avonds open ik mijn msn, Gert staat offline en bij de echtgenoot zijn msn online. Hij heeft me dus geblokt… Tja, vreemdgaan dat kunnen ze dan wel, maar het fatsoen om iemand waar je seks mee had te woord te staan niet?! Beetje laf en zielig in mijn ogen, maar het is zijn keuze dus heb ik meteen alle contactgegevens die ik had van Gert verwijderd.

Nadien ben ik dicht tegen de echtgenoot in bed gekropen en zijn we samen in slaap gevallen. Het verhaal van de tegengevallen avond met Kirsten vertelde hij me de volgende ochtend.

Geen opmerkingen: